17/11/11

A MIÑA DESCUBERTA CAMIÑO DE PONTEVEDRA

A experiencia partillada convosco camiño de Pontevedra foi para min moi gratificante, incluso coa música que seleccionastes para a viaxe de ida e volta en autobús (vale, non toda a música tampouco...).

Agradézovos que me descubrísedes esta canción brasileira, xa que a música deste enorme país é moito do meu agrado. Alegroume, asemade, oírvola cantar; velaí a proba auténtica de que entre galego e brasileiro son máis as semellanzas do que as diferenzas.

13 comentarios:

  1. Esta cancion esta moi ben Mercedes!!
    Con esta cancion celebramos nos no equipo de futbol os goles todos!jaja
    e si entre galego e brasileiro non hai case diferenzas!

    ResponderEliminar
  2. Quen sabe, sabe Mercedes! Xa sabiamos que che ía gustar jaja
    http://www.youtube.com/watch?v=PJkZo-kS6wk
    Esta tamén está moi ben!

    ResponderEliminar
  3. Esta canción está moi ben!!!

    ResponderEliminar
  4. Coral 3ºA23/11/11, 12:11

    A canción está moi ben!!!

    ResponderEliminar
  5. Bueno Mcercedes ahora xa sabes mentres nos bailamos a canción ti gravasnos ehh jaja =)

    ResponderEliminar
  6. Esta ben o escoitar música noutras linguas, entre outras cousa porque se pode chegar a aprender unha lingua, ou ben adquirir vocabulario sobre a mesma, e mellorarlo.

    ResponderEliminar
  7. Mercedes verdade qe non pensabas escoitar unha canción como esta elixida por nos?
    a canción esta ben(:

    ResponderEliminar
  8. Foi toda unha sorpresa para min, recoñézoo! Eu xa sabía que o meu alumnado deste curso tiña que ter mellor gusto que o doutos anos... ;-)
    A ver con que me sorprendedes para a próxima... Deixastes o listón moi alto!!!

    ResponderEliminar
  9. Esta canción lo peeeeeeeeeeettaaaaaaaaaaaaa.
    Pero houbo mais cancions no bus.Non me gustaron coma esta,ha ha ha.

    ResponderEliminar
  10. Adriana Velo30/11/11, 09:38

    Bueno...digamos que é una canción que non me gustou non me gusta e non me gustará xDDD, pareceme un pouco machista o estribillo e o baile que a caracteriza bueno...sin comentarios.
    En resumen, adoro esta canción (ironía pura e dura) xDDDD

    ResponderEliminar
  11. Valoro moito a túa opinión, Adriana, por suposto! mais, ao tempo, pregúntome: comprendeches ben a letra? Non haberá algunha confusión? Canto ao baile... que dicir da sensualidade do samba e douitros ritmos brasileiros?

    ResponderEliminar
  12. Adriana Velo30/11/11, 11:42

    Se cadra houbo confusións, sí jajajaja
    Pero como eu a interpreto dende logo non me gusta nada.
    E levas razón en que a samba é un baile con moita sensualidade, pero eu con eses movementos non interpreto tan só sensualidade, se non intención de sexo directamente.
    Logo ben, cada un coa súa opinión. xD

    ResponderEliminar
  13. é unha cancion moi bonita.

    ResponderEliminar

DESPEDIDA